dimecres, 30 de gener del 2019
Projecte de Medi: l'alimentació
En aquest segon trimestre a Medi tenim un projecte molt interessant, com és la nostra alimentació...poc a poc anem aprenent els diferents grups d'aliments, les seves funcions i quins són els més adequats per menjar cada dia o de tant en tant.... Tots junts hem creat una súper piràmide d'aliments i l'hem penjat a fora de la classe per a que tota l'escola pugui gaudir d'ella. :-))
Estem mooolt contents i contentes!!
Pròximament parlarem de la digestió....ñam ñam!!!!!
dimecres, 9 de gener del 2019
dijous, 20 de desembre del 2018
divendres, 14 de desembre del 2018
Sessió de mates amb les famílies
En aquestes dates anem tots un xic atabalats i no us havíem agraït la vostra presència a la reunió del passat 4 de desembre.
Estem molt contentes per la gran acollida que vau demostrar assisitint, i esperem que en lloc d'angoixar-vos us hagueu engrescat, una mica més, a participar amb els vostres fills i filles en el seu aprenentatge.
Recordeu, qualsevol dubte aquí ens teníu.
Novament, moltes gràcies .
diumenge, 4 de novembre del 2018
CASTANYADAAAA!!!
La castanyada ha estat super creativa!!!
Amb l'ajuda de mares de l'escola hem pogut crear diferents tallers de la castanyada i hem elaborat, tots junts,la decoració del nostre passadís!!!!
Ens ho hem passat geniiiiiaaaall!!!
HORT
Continuem mimant el nostre estimat hort!!!
En aquesta ocasió en Marc, ens va dir de tenir els nassos ben oberts i preparats per olorar.
Vam descobrir diferents plantes herbàcies aromàtiques i les seves funcions medicinals.
Vam olorar romaní, maria lluïsa, alfàbrega, camamilla, menta... les cares que feien els vostres filles i filles eren molt divertides!!!
Desprès, alguns van plantar enciams, maduixes, i d'altres vam regar i arrancar "males" herbes.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)











